21/4/08

Παραφορτωμένα....

Ρε παιδιά, γιατί είναι τόσο παραφορτωμένα τα μπλογκ;; φωτογραφίες, βιντεάκια, μουσικούλες, λινκς, backgrounds..... μέχρι να φορτώσει η σελίδα, φτιάχνω καφέ.... άσε που για να διαβάσεις το κείμενο, πρεπέι να κάνεις ζιγκ-ζαγκ και σε πιάνει πονοκέφαλος!

Θα μου πείτε, ακόμα δε βγήκα απ'το αυγό μου και κάνω και παρατηρήσεις.... ντροπή και αίσχος... φτου μου... σα δε ντρέπομαι η αχάριστη... και ποιός μου'πε να τα ανοίξω στο κάτω κάτω.... δε μου'βαλε κανενας το μαχαίρι στο λαιμό.

Σωστό.

Αλλά, έλα που είμαι περίεργη και όλα θέλω να τ'ανοιγω!! Γιατί μπορεί εγώ να έχω μίνιμαλ αισθητική, αλλά κι ό άλλος ο παραφορτωμένος, ο κιτς, έχει κι αυτός ψυχή! Μπορεί να έχει κάτι να πει! Και δε θέλω να μου διαφύγει! (και όντως έτσι είναι.... δεν εχει αμεση σχέση η αισθητική των μπλογκ με την ποιοτητα των κειμένων...)

Τέλος παντων, είπα να θέσω το ερώτημα στους παραφορτωμένους... μπας και μου πουν πως το είδαν έτσι....

Ευτυχως πάντως που δεν το διαβαζει κανεις αυτο το μπλογκ (με μερικές φωτεινες εξαιρέσεις! :) ), γιατί αλλιώς δεν τα γλυτώνω τα μπινελίκια.... χεχε

Φιλιά σε όλους. Και στους παραφορτωμένους. ;)

1 σχόλιο:

mamma είπε...

Καλημέρα. Και καλώς να μας έρθεις!


ΥΓ. Άκου "παραφορτωμένοι". Κοπελιά κάτσε καλά;))))