20/4/08

Η κόκκινη εσπρεσιέρα.

Το τελευταίο πράμα που θα βγει απ'το σπίτι μου, και το πρώτο που θα μπει στο καινουριο, είναι μια απίθανη κόκκινη εσπρεσίερα!

Σταδιακά, εξαφάνισα τις τελευταιες βδομάδες κατσαρόλες, τηγάνια και λοιπά μαγειρικά συμπαραμαρτούντα, και τις τελευταίες μέρες τρέφομαι με σαντουιτς, γιαούρτια και φρούτα! Τώρα που τελειωσαν τα γιαούρτια και τα φρούτα, πακέταρα και τα κουτάλια, οπότε το μονο που υπάρχει ακόμα στο ψυγείο μου είναι γάλα, για τον καπουτσίνοο!! Με φαντάζομαι τελευταία στιγμή με το τελευταίο φλυτζάνι στο χέρι, να τρέχω πίσω από την καφετιέρα που θα μπαινει στο φορτηγό!

Πάντως είναι κοινά αποδεκτό ότι η καφετιέρα αυτή σε συνδιασμό με τα podακια Illy κάνουν τον καλύτερο καπουτσίνο στην μικρή μας πόλη (καλά, αυτο δεν είναι δύσκολο σε μια περιθωριακή πολή της κεντρικής ευρώπης που είμαι τώρα, αλλά λέμε...). Ασε που, μετα από πολλακις καθημερινή χρήση, έχω τελειοποιήσει την τέχνη του αφρου.... ούτε Ιταλός μπάρμαν να ήμουν.... μιλάμε βελουδο.... βάζεις τη ζάχαρη επάνω και κάθεται τρία τέταρτα! (καλα για την ασπαρτάμη δεν το συζητάω..... γράφει δοκίμια εκει πάνω!)


Το μόνο που με απασχολεί είναι πού θα φυλάω το γάλα στην Αθήνα μέχρι να έρθει το ψυγείο!! Γιατί καλά, εδω κάνει κρύο και το βγάζω στο μπαλκόνι, αλλά εκει;;

(ναι, ξέρω... για δες προβλήματα που έχει ο κόσμος... )

Δεν υπάρχουν σχόλια: