20/4/08

Η Μπλογκόσφαιρα....

Διαπιστώνω ότι στην ελληνική μπλογκόσφαιρα υπάρχουν "εικονικές παρέες"! ("Ελα ρε! Που το κατάλαβες! Και γαμώ τις διαπιστώσεις...)

Παρά τα πολλά χρόνια μου στον κυβερνοχώρο, είναι η πρώτη φορά που εκδράμω στη χωρα των δημόσιων μπλογκ... το προηγούμενο που είχα ήταν κάτι σαν ημερολόγιο ένα πραμα.... βασικά έβγαζα τ' απωθημένα μου για την πρωην-σχέση μου εκεί μέσα... έγραφα όλα όσα δεν μπορούσα να του πω κατευθείαν, για να μη γίνω πιο πιεστική από όσο ήδη ήμουν.... άλλα θεώρησα καλό να το κρατήσω κρυφό εκείνο το μπλογκ... ίσως από φόβο (και κόμπλεξ) να μη δει κανεις το χάλι στο οποίο είχα φτάσει... το'γραφα για μένα και μόνο για μένα εκείνο το μπλογκ...

Τώρα που τέλειωσαν αυτά (αν και μέσα μου δυστυχως δεν έχουν τελειώσει τελείως ακόμα, αλλά κανω μεγάλες προσπάθειες να τα τελειωσω!!), και διαβάζοντας λιγο τι γίνεται στην ελληνικη μπλογκόσφαιρα, είδα είπα να ξεκινήσω κάτι καινουριο και λίγο πιο νορμάλ.... όχι οτι περιμένω τα πλήθη να το διαβάζουν... πάλι για μένα το γραφω... απλώς δε θεωρώ ότι χρειαζεται να είναι κρυφό.

Διαπίστωσα λοιπόν, ότι υπάρχουν παρέες... και λογικό είναι φυσικά.... δε μπορεί να θέλουν όλοι να διαβάζουν τα ίδια.. τη σήμερον ημέρα, ο καθένας γράφει και από μια μαλακία και την ανεβάζει... (συμπεριλαμβανομένης και εμού φυσικά!). Αλλοι γραφουν καλά, αλλοι χειρότερα, άλλοι σοβαρά, αλλοι αστεία, άλλοι τα προσωπικά τους, αλλοι τα προσωπικά των άλλων... άλλοι κάνουν "κοινωνική κριτική"...

Λογικό είναι άνθρωποι με παρόμοια ενδιαφέροντα, ή σε παρόμοιες φάσεις να... ελκονται! Αρχισα να σκέφτομαι εγώ που κολλάω σ'ολα αυτά.... γιατί έχω πολλά, ασχετα ενδιαφέροντα, και περνάω διαφορες, άσχετες φάσεις, όλες μαζι! (πχ. χωρισα με τον ερωτα της ζωής μου, μετακομίζω σε αλλη χώρα, είμαι 32 και θέλω παιδί κτλ κτλ). Ο χρόνος θα δείξει φυσικά που κολλαει αυτό το μπλογκ, αν κολλάει.... άλλα παντως παρόλο που δεν ανήκω σε καμιά μπλογκοπαρέα προς το παρόν, αισθάνομαι λίγο σαν τη μύγα στον τοιχο που ακούει και βλέπει τι γίνεται στις παρέες των άλλων! Πολύ πλάκα έχει! Κι συχνά διαβάζω πραγματάκια που με αγγίζουν ή/και που με κάνουν να σκέφτομαι και να γελάω. Πολύ μ'αρέσει αυτο...

2 σχόλια:

panoptis είπε...

καλή επάνοδο να χεις, και καλή συνέχεια.
σε όσα γράφεις, αν εξαιρέσω τα καθαρά δικά σου θέματα (αυτός), συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.
χαίρομαι που βρισκόμαστε εδώ.

καλή μεγάλη εβδομάδα να χεις.

parathuraki είπε...

σ'ευχαριστώ πολύ, panoptis! :)
και ναι, θα εχω μια ... μεγαλη βδομάδα μετακόμισης!